.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برگزاری همایش ملی امنیت در گیلان

فرمانده نیروی انتظامی گیلان گفت: همایش ملی اشتغال، نظم و امنیت در اردیبهشت سال 91 در گیلان برگزار می‌شود.

به گزارش فارس، ابراهیم قائد رحمتی در جلسه برگزاری برنامه‌های هفته نیروی انتظامی در استان اظهار داشت: همایش ملی اشتغال، نظم و امنیت در اردیبهشت سال 91 با موضوعات راه‌های افزایش سطح رفاه عمومی در گیلان برگزار می‌شود.
وی کاهش فاصله طبقاتی، ارتقای فرهنگ و هنجارهای جامعه، استفاده مطلوب و مثبت از منابع طبیعی و خدادادی، ایجاد اشتغال پایدار برای جامعه، شناسایی و برطرف کردن ناهنجاری‌های اجتماعی را از دیگر موضوعات همایش مذکور عنوان کرد و افزود: در این همایش راهکارهای نهایی اتخاذ شده و به دستگاه‌های مربوطه انعکاس می‌یابد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان برنامه‌های هفته ناجا را از 13 تا 19 مهر امسال ذکر کرد و گفت: عملکرد نیروی انتظامی استان در این هفته به آگاهی مردم ولایت‌مدار گیلان می‌رسد.
وی از برگزاری 22 برنامه هفته ناجا در گیلان خبر داد و اذعان داشت: تجدید میثاق با آرمان‌های حضرت امام راحل، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا از جمله برنامه‌های هفته ناجا است.
قائدرحمتی بازدید و نشست‌های صمیمی با خانواده معظم شهدا و جانبازان، برگزاری همایش‌های مختلف و میزگردهای علمی را از جمله برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.
وی، افتتاح نمایشگاه جامع فضای مجازی، برگزاری مسابقات آموزشی، اجرای برنامه‌های رفاهی و فرهنگی برای کارکنان نیروی انتظامی، شرکت در مراسم‌های معنوی نماز جمعه و برگزاری مراسم صبحگاه مشترک را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.
فرمانده نیروی انتظامی گیلان اجرای برنامه‌های نمایشی و تجلیل از نمونه‌های ترافیکی، ارائه خدمات مضاعف به شهروندان در حوزه‌های مختلف را جزو برنامه‌های هفته ناجا برشمرد.
وی خاطرنشان کرد: برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی از دیگر برنامه‌های ناجا در هفته نیروی انتظامی است.
قائدرحمتی افتتاح پروژه‌های عمرانی ناجا در سطح استان را از رئوس برنامه‌های هفته ناجا عنوان کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.123 seconds.